torsdag 11 mars 2010

Rose Bahamas




Lancomes Color Dose är en cremeskugga på tub. Jag har den i färgen Rose Bahamas som är en ljusrosa nyans. Den ger tamejtusan ingen färg alls på mina ögonlock, totalt intetsägande. Så jag bestämde mig för att testa hur den funkar som primer. Nämen det gick ju bra! Skuggorna jag lade ovanpå satt perfekt trots ett träningspass som innehöll både crosstrainer och styrketräning! Skuggorna jag valde för dagen är den blå färgen Rec och den rosa skimriga skuggan Cotton candy, båda från MUS. Under ögat målade jag med en blå "skruva-fram-penna" från Carlo di Roma som jag köpt i en kina-affär i Spanien för sisådär en euro.

6 kommentarer:

Tina (Beleza) sa...

Härligt färgglatt! Perfekt till dina fina bruna ögon. :)

Ninni sa...

Tack gulliga du! :-)

Kerstin sa...

Snygga färger! Intressant med Color dosen. Jag har en i guld och den varken sitter bra eller ger färg på mig... Dyrast är inte alltid bäst =)

Anonym sa...

Fint! Och vad bra att du fick användning för Color dose i alla fall.

Sminkan sa...

Vad fint med lite somriga färger!

Ninni sa...

Ja, det är verkligen sant, dyrast är inte alltid bäst, men ibland kan ju grejorna få andra användningsområden. Tack för de fina kommentarerna! :-)