fredag 12 mars 2010

Gold mode




Idag hade jag en plommonfärgad tröja på mig. En del säger att man inte ska matcha skuggan med tröjan, men det ger jag blanka fasen i. Känner jag för att matcha så gör jag det. Varför så många måsten? Smink ska vara kul och man får göra precis vad man vill! Jag körde på med en plommonfärgad skugga som kommer från Barry M, vet inte vad den heter för jag fick den i en påse som jag hade hällt över i en burk utan att märka den. Dock är den jättefin för den blir lite metallisk. Metallisk blir också MAC-pigmentet Gold Mode som är ett av de allra första jag köpte. Under ögat ligger en plommonfärgad penna från Elf, den sitter rätt bra, men är lite för hård i mitt tycke. Produktbilden blev verkligen inte bra idag, dåligt ljus.

7 kommentarer:

Josephine sa...

Den lila skuggan ser helt underbar ut, och visst kan man matcha smink med kläder! =)

Ninni sa...

Haha, visst får man! :-)

Emma P sa...

Wow Ninni, det här var ursnyggt! Den lila skuggan ser underbar ut...

Ninni sa...

Ja, den är superfin, jag är ju inte säker på vad den heter, men tror det är Winter Berry.

Sminkan sa...

Härligt skimmer! Det ser så varmt och gnistrande ut, som vårsol!

Ninni sa...

Tack snälla! :-)

Kerstin sa...

Klart man ska matcha när man känner för det! Sminkningen är toksnygg!