onsdag 3 mars 2010

Svartlila



Kundbesök i Jönköping idag, stressig dag, skönt att vara hemma. När jag kom hem stod maten på bordet, det är lyx det! Ni ser ju hur trött jag var imorse på bilden. Sonen hade hostat halva natten och jag vaknade med nackspärr på morgonen. På en grund av Too Faced's Shadow Insurance packade jag på ordentligt med skuggan Beauty Marked från MAC. Sen lade jag H&M-skuggan Hot Sand på resten av locket, den ljusare skuggan. Under ögat målade jag med Revlonpennan High Dimension i färgen Garnet flash, varför använder jag inte den oftare?

8 kommentarer:

Tina (Beleza) sa...

Snyggt! Perfekt vardagsmake med lite extra "umph". :)

Sminkan sa...

Beauty Marked är den skugga från MAC jag ständigt tittar på men aldrig köper. Kankse blir att slå till nästa gång...

Kerstin sa...

Snyggt! Ganska likt en min "dagens" från igår (är på väg upp på bloggen). Lila är verkligen fint!

cilla sa...

aa faktiskt så är de riktigt puckade! funderar på och lägga dem i sample burkar iställett =)

Bitte sa...

Beauty Marked ser väldigt fin ut.

Ninni sa...

Tackar! :-) Ja, skuggan är jättefin, men jag tycker det är svårt att få fram det där läckra glittret som man ser så väl i dosan. Det blir lätt bara svart.
Ja, NYX-pigment är nog lika bra att lägga i andra burkar.

Cilla sa...

MAC skuggan beauty marked var den första skugga från MAC som ja köpte, och den är ju faktiskt helr fantastiskt snygg! Speciellt till sotningar =)

Ninni sa...

Den är faktiskt min första också, bortsett från Paint Pot-en jag har.