lördag 15 december 2012

Bare Minerals - Night vision

Igår berättade jag om min leverans från Beautybay. Jag köpte även detta kit som jag hade spanat på tidigare. Bare Minerals har verkligen fina julkit i år och det finns flera som jag vill ha.
Fem kajalpennor (en fullstor och fyra lite kortare) och en pennvässare döljer sig i förpackningen:
-Midnight, svart fullstor
-11 PM, mörkgrå
-4 AM, turkos
-5 AM, guldfärgad
-6 AM, auberginefärgad
Pennorna är otroligt bra pigmenterade. Jag ritade på min arm och försökte sedan gnugga bort dem några minuter senare och de satt som berget. Kan tänka mig att det blir en ren fröjd att använda dem. Jag gav ca 160:- för dessa fem pennor och vässaren, tycker det är otroligt prisvärt med tanke på att en fullstor sån här penna kostar hela 270:- i svenska butiker. Här ska ritas!

Hittade en urfin bild på Temptalia här, hon har använt guldiga 5AM på den bilden. Tänk om man kunde åstadkomma något sånt! Wow!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Oj så fina!

Ninni sa...

Visst är de underbara!

Minerva sa...

Vad fina! Otroligt vilken prisskillnad!

Ninni sa...

Ja, jag gjorde ett riktigt fynd där...