lördag 8 december 2012

Claudia - Lilac effect

Detta är verkligen inte nån särskilt speciell sminkning, väldigt vardaglig. Men man får väl passa på när man har åtminstone lite dagsljus. Jag kom på att jag inte visat er den här skuggan tidigare. Jag har fått den av en god väninna. Den kommer från Claudia och heter Lilac effect.
Själva skuggan är riktigt fin, grålila med lite skimmer. Dock har jag invändningar mot förpackningen för man kan inte öppna den utan att delar av innehållet ramlar ut så man får verkligen hålla sig över handfatet. Pulvret kommer ut i gängorna på burken. Jag tittade på Claudias hemsida, men jag tror dessa skuggor har utgått för de finns inte där.
 Mascaran är Revlons grow luscious och pennan kommer från Clarins.
Ganska dålig swatch också, men men. Ni ser att skuggan är lite grålila och har lite skimmer. Som sagt trevlig produkt med kass förpackning.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefin färg! Synd på förpackningen, kanske därför den utgått?

Ninni sa...

Ja, så kanske det är. Själva skuggan är finare i verkligheten...

Kajalpennan sa...

Å vad irriterande det är när skuggan kryper i gängorna. Hur svårt ska det vara att göra en förpackning som hindrar det? Färgen var fin om än inte unik.

Ninni sa...

Ett sifterlock är inte så dumt ändå, man kan ju pudra ut lite i locket då.