lördag 1 december 2012

Massa julklappstips från Grand

Ni som bor i Göteborg måste bara hålla koll på Grand Parfymeris julkalender. Varje dag i december fram till jul har de erbjudanden av olika slag. Ringa in de ni är intresserade av i kalendern! Vilka tycker ni ser bra ut? Jag har spanat in Biotherm-deon under ruta sju iallafall. Clarins-mascaran under ruta två hade jag spanat in om det inte var så att jag redan har en sån oöppnad på lager.
Om ni inte bor i Göteborg så kan ni handla på parfymeriets hemsida istället här.

7 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lotta sa...

Kicks har ju också en bra julkalender. Men det är ju kul att andra ställen också har sådana kalendrar tycker jag!
Där har jag (kicks)spanat in lucka 5 Seche Vite och nr 10 Isadora Big Bold. Lite omständigt bara när man inte bor i stan.

Omygloss sa...

Blev också sugen på clarinsmascaran, men jag måste säga att jag är mer sugen på kicks kalender. Där vill jag testa Big bold bland annat!

B R O W N S U G A R sa...

Ja jag är så ledsen att jag inte kunde gå :( dumma sjukdomar!

Litzy sa...

Nä inte direkt någonting jag är sugen på tyvärr...
Är jo mer nagellack tjej :)

Ninni sa...

Ja, det var ju tyvärr inte ett enda nagellack... men kolla in hos Lipglossbitch, hon lottar ut nagelgodis!