tisdag 4 december 2012

Habegär...

Ibland är jag så himla sur att vi i Sverige inte kan få tag i vissa saker utan att åka till USA. Ta t ex det underbara märket Sephora by OPI. Jag har inte ens sett att det finns på Sephora i Europa och än mindre i Täby.
Och kolla in den här underbara paletten från kvalitetsmärket Laura Mercier, nån som sett till den här i närheten av Göteborg kanske? Näe, tänkte väl inte det. Pax för den om nån ser den! Tror inte att Cow Parfymeri i Stockholm har den, de säljer annars Laura Mercier, men såklart till betydligt högre priser än i USA.

11 kommentarer:

beautylana sa...

Jag visste inte ens att Laura Mercier finns i Sverige. Jag spanar på denne foundation primer... Kanske köper i Spanien om det finns:-)

Honi sa...

Jag vill också ha Sephora by OPI-lack! Tyckte ju att dom skulle kunna ha det på Sephora när jag besökte i köpenhamn men icke.. Lite knäppt! :(

B R O W N S U G A R sa...

Vad fin paletten var!

Ninni sa...

Beautylana, jo det finns på Cow, vet inte om det finns på NK också för Cow har väl filialer där också? Honi, fattar inte varför inte Sephora i Europa kan ta in de lacken.
Brownsugar, ja den är definitivt på min önskelista...

Litzy sa...

Hoppas min syster har köpt julklapp till mig i Sephora Köpenhamn... hon frågade nämligen vad jag ville ha :)

B R O W N S U G A R sa...

Sv: Spännande! :) Ja de får du prova :)

Ninni sa...

Litzy - gud så spännande! :-)
Brownsugar - ja! :-)

Wysteriia sa...

JA visst är det tråkigt att mycket inte finns på hemmaplan :(

Ninni sa...

Väldigt!

Kerstin sa...

Hoppas hoppas att opi-lacken kommer hit så småningom!

Ninni sa...

Då är vi två som vill samma sak, om inte många fler förstås.