söndag 30 december 2012

Vår hos Clarins...

Nu kan man börja googla på vårkollektionerna! Den här paletten från Clarins vårkollektion kommer nog att få hamna i min sminkväska om jag kan få tag i den till rimligt pris. Visserligen har jag nog alla färgerna i andra skuggor, men jag tycker den är så himla fin! Gillar ni?

Om någon av er vet var man kan köpa Clarins kvartettskugga nummer 9 till bra pris så får ni gärna hojta i kommentarerna. Den lanserades någon gång före jul, men kom aldrig till Sverige. Ytterförpackningen ser likadan ut som den på bilden ovan, men färgerna är annorlunda och den innehåller bl a en helt ljuvlig guldig skugga. Jag såg den i en shop jag inte testat tidigare, men vågade inte köpa den och den kom aldrig till de shoppar jag vågar handla ifrån. Den finns säkert på E-bay, men där vågar jag inte shoppa...

7 kommentarer:

omygloss sa...

Jag såg en av Clarins-kvartetterna hos Kicks i Nordstan till otroligt bra pris. Om det var den paletten minns jag dock inte!

Ninni sa...

Det finns rätt många, men nr 9 lanserades tyvärr inte i Sverige så jag tror internet är ett måste här dessvärre...

Nathalie sa...

Den finns kvar på Debenhams :)

Ninni sa...

Men jag ska ju inte till London förrän vecka 7...

Kerstin sa...

Oj så fin! Gott nytt år Ninni!

Nathalie sa...

Finns på deras hemsida som även skickar till Sverige

Ninni sa...

Måste spana! Gott nytt!