torsdag 13 december 2012

OPI - Live and let die

Nu har jag börjat testa minilacken från Bond-kollektion. Först ut är Live and let die. Tyvärr är det väldigt skirt, detta är tre lager och jag hade egentligen kunnat lägga ett lager till. Dessutom tycker jag mer om penseln på OPI's normalstora lack för den är bredare.
Färgen är fin, men detta blev ingen favorit för jag tycker det ska räcka med 2 lager för full täckning. Jag oljar in naglarna och nagelbanden varje dag och smörjer med massor av handkräm just nu, men ändå blir jag så himla torr. Suck.
Här ser ni storleksskillnaden mellan OPI's normalstora lack (15 ml) och minilacken (3,75 ml). Jag hade nog föredragit en mellanstorlek och att alla lacken hade den breda penseln. Jag återkommer med bilder på de andra tre lacken i Bond-kitet snart.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Finfint! Detta lacket är påväg hem till mig också :)

Ninni sa...

Åh, har du fler av Bond-lacken på G?