söndag 30 december 2012

Skönhetsklapp

Den enda skönhetsjulklappen jag fick denna julen kom helt optippat från min svärmor! Jag hade faktiskt inte önskat mig något i skönhetsväg, kanske för att jag köper det mesta själv. Det är en bodyscrubb som ska motverka celluliter (hmmm... ). Man kunde ju valt att ta illa upp här kanske, men jag blev glad. Denna är inköpt i Spanien, känner igen märket från den spanska matkedjan Mercadona. Jag har inte testat den ännu, men när jag tog upp tuben ur kartongen så spreds en härlig doft, precis sådär som jag vill att det ska dofta när jag är nyduschad!

I övrigt fick jag lite smått och gott som t ex en fin tröja och första säsongen av teveserien Downtown Abbey, alla säger att den är så bra och jag har totalt missat den. Fick även en kokbok och en träningsbok samt en äggkokare. Vad fick ni i julklapp?

Inga kommentarer: