fredag 21 december 2012

Glossybox december och nyårsboxen

Häromdagen fick jag hem både månadens Glossybox och Nyårsboxen. Men jag tänker inte lägga upp bilder på mina boxar här i bloggen för vissa av sakerna passade så bra att ge bort i julklapp till en närstående tjej. Jag konstaterar att jag nog gillade den vanliga decemberboxen mer för egen del och att nyårsboxen innehöll saker som var fina att ge bort i present då det känns som om jag redan hade nära-nog-dubletter av de produkterna. Tror någon annan blir gladare än jag för dem så jag har plockat ihop en goodiebag-julklapp fullproppad med skönhets-godis i (även lite annat som inte kom från boxen) som jag hoppas att denna någon blir glad för. Det hade jag blivit iaf om jag inte hade haft liknande saker i nästan samma färger mitt förråd.

2 kommentarer:

Lotta sa...

En goodiebag julklapp låter helt underbart! Personen i fråga blir säkert överlycklig, det hade jag blivit!

Ninni sa...

Ja, älskar ju själv överraskningar!
:-)