fredag 21 december 2012

Reatips!

Tänkte tipsa er lite om reor som kommer framöver, för det brukar ju vara massor av sånna efter jul. Redan nu har Cheapsmells en hel del reaprodukter.

Ecoliving är en svensk shop som säljer ekologisk hudvård, smink och kosttillskott mm. De har 30% på hela sortimentet just nu om man använder koden mellandagsrea i kassan.

Handla julklappar på nätet är väl försent nu, men man kan ju alltid handla till sig själv. Brukar ni shoppa på mellandagsrean? Jag brukar passa på att göra lite fynd då. Jag kommer att svänga ned på stan och kolla in reorna i mellandagarna, jag har lite ont om toppar just nu så det blir nog prio. Är även sugen på nån fin klänning och lite nya strumpor. Kanske lite kläder till barnen också.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Den här typen av inlägg är alldeles för farliga för mig nu, har shoppat på tok för mkt. Jag får koncentrera mig på tio tomma istället :)

Ninni sa...

Hahaha! Det kommer ju mer dessvärre.