onsdag 29 januari 2014

Chocolate berry & Flesh tone

Jag håller ju på att testa skuggorna från Coastalscents och nu valde jag ut de fyra som ska få bo ett tag i paletten jag köpte. Jag har inte vågat flytta runt något än så länge av rädsla att sabba skuggorna, men eftersom det är magnet i paletten så ska det inte var något större problem. Ska bara fundera på vad jag ska ha och pilla loss dem med när jag vill byta kombinationen. En pytteliten skruvmejsel är nog en bra idé eller en skalkniv så man kan komma emellan skuggan och paletten. Jag är lite rädd att de ska "flärpa" iväg och kraschas...

Sminkningen på bilden består iaf av Flesh tone (högst upp till vänster) och Chocolate Berry (längst ned till vänster). Inte nöjd med bilden, bristen på dagsljus gör mig galen!
Vad gillar ni min kombination - skulle ni köpa en sån palett färdigmatchad med de färgerna?

4 kommentarer:

Lotta L sa...

Snygg sminkning och fina färger!
Jag hade definitivt dreglat över en sådan här palette! Sådana färger jag gillar.

Ninni sa...

Vad kul, tack!

Kerstin sa...

Finfin färgkombo :) Jag skulle köpa, men kanske vilja ha en mindre rödtonad brun...

Och ljusbristen! Man blir ju knäpp :/

Ninni sa...

Jag har ju en sån som är mindre röd också också att byta med. Ja, det går bara inte att fota, jag tror jag tog 15 bilder och fick sålla bort alla utom en. Trist.