fredag 17 januari 2014

Depend Gellack

Det kan hända att det är ytligt att sminkblogga, men de tjejer jag känner som gör det är underbara människor med mycket humor och generositet. Aldrig någonsin att jag hört någon snacka skit eller vara elak på något sätt. Häromsistens frågade jag lite om hur gel-lack fungerar i ett forum på Facebook. Fick ett pm från en av våra största bloggerskor att hon hade saker hon gärna skickade till mig - bara sådär! Såklart ville jag ju betala för grejorna, men icke, inte ens frakten fick jag stå för! Inte nog med att hon skickade hela detta kit, det låg även fler saker i lådan när den kom, ni får snart se vad det var. Det kändes som julafton! Du vet vem du är och är det någonsin något jag kan göra för dig så lova att hojta! Hade gärna skrivit ut ditt namn, men eftersom det ev kan hända att detta är pressutskick så vågar jag inte. Depend får iaf sina saker publicerade här så de kan knappast klaga. :-)
Jag fick ett startkit med lampa, en flaska med före/efter-produkt, grundlack och överlack. Dessutom fick jag fyra nyanser av gel-lack. Jag ska alldeles snart ta mig tid att testa sakerna och jag lovar återkomma med resultat. Det ska verkligen bli spännande!
Lampan som man sticker in fingrarna i för härdning av gel-lacket. Man kopplar in den i eluttaget, bra att den inte går på batteri.

3 kommentarer:

Lotta L sa...

Så snällt! Spännande höra vad du tycker om det och hur det går!

Ninni sa...

Testat nu, återkommer med resultat!
:-)

Kerstin sa...

Jättespännande att höra hur det funkar för dig! Jag gillar Depends gellack :)