fredag 24 januari 2014

Slipp märken efter hårsnodden

Jag är lite osäker på om jag tipsat er om detta förut, men jag gör det ändå för det tål att upprepas. Jag har långt hår och jag kan inte sova med utsläppt hår för jag får panik av att få allt håret i ansiktet varje gång jag vänder mig. Men hårsnoddar ger avtryck och det är inte snyggt att ha utsläppt hår dagen efter pga fula snoddmärken. Därför använder jag numera snoddar som den på bilden ovan. Man får nästan inget märke alls efter dem, de är toppen! De är inte snygga, ser ut som telefonsladdar, men eftersom jag bara sover med dem så spelar det ju ingen roll. Den ni ser ovan finns att köpa på Feelunique där ett trepack kostar £3,75. De jag har är köpta på eBay för enstaka nån dollar och frakten är ofta gratis där. Så det är inga dyra prylar vi pratar om.

4 kommentarer:

Evelinas blogg sa...

De finns på Glitter också! :)

Ninni sa...

Vad bra! Lätta att få tag i alltså!

Lotta L sa...

Bra tips! Var just inne på glitter, typiskt. Jag lade såklart inte märke till några sådana här snoddar. Inte för att jag har långt hår, men dottern har. Fast hon brukar fläta det till natten. Ska ändå kolla nästa gång jag är där.

Ninni sa...

Det tycker jag : )