fredag 3 januari 2014

Rensat i sminklådan - kolla in!

Häromdagen rensade jag ju i nagellackslådan och lade upp några lack till försäljning. Nu har jag även rensat i mina gömmor med smink. Jag tycker det är synd att saker ska bli liggande och dessutom är second handförsäljning bra för miljön så jag lägger upp grejorna här i bloggen så får ni titta om det är något ni är sugna på innan jag lägger upp på Facebook eller Tradera. Jag säljer aldrig pressprover. Kom med prisförslag - jag är absolut inte omöjlig så ni behöver inte skämmas för att lägga låga bud och jag är väl medveten om att flera av produkterna är budgetmärken och bara värda några få kronor. Ni får gärna klumpa ihop några saker till ett paket. Porto enligt postens tabell.
Ovan produkter är använda max två-tre gånger och jag är supernoga med penselhygienen:

  • Max Factor Earth Spirits, Pale Pebble
  • Ulta Sweet cheeks rouge i okänd nyans (det står sample not for sale, men denna kom med i en gwp-gåva så jag har inte fått den som pressprov)
  • MUA trippelskugga Innocence
  • Make Up Store Inka (mörkbrun lös skugga)
  • Bourjois Turquoise ensoleillé
  • Sephora Aspen summit
  • IsaDora Peacock
  • H&M Confession in the moonlight

 Samma skuggor med locken öppna.
Penslar från Ulta, Elisabeth Arden och Estée Lauder. Aldrig använda. Vet ej vad det är för sorts hår.
Utan plastförpackningarna. De tunnare penslarna lämpar sig för rouge eller shading och den breda för puder eller puderfoundation.
 Puderborste från Kicks med förpackning, använd fåtal gånger men tvättas noga innan jag skickar.
Rouge-bronzerpalett från MAC köpt i USA (tror jag köpte den på Nordstroms). Den heter  Fab-racadabra. Endast testad nån enstaka gång med ren pensel och skyddplasten sitter kvar på dosan som ni ser ovan.
 Samma MAC-palett utfälld. Dosan har spegel.
Skugg/rouge/highlighterpalett från Elisabeth Arden, något repig, men innehållet är i fint skick, se nedan
 Nyanserna framgår av skyddsplasten som finns kvar.
Inte mycket använd som ni ser. Vet inte riktigt varför den hamnat i skymundan...
 Necessär med tofs som även funkar som aftonclutch, bredd ca 22 cm. Aldrig använd.
 Skugg/primerpalett från Cargo. Innehåll enligt nedan. Provat denna några gånger.
 Innehåller både knalliga och mer diskret skimrande skuggor.

Maila mig på ninni_70@hotmail.com om ni är sugna på något eller om ni har frågor. Jag låter grejorna vara nån vecka innan jag lägger upp dem i andra forum.