söndag 26 januari 2014

Testat mina skuggor från Coastalscents

Jag håller ju på att testa mina nya skuggor från Coastalscents. Här finner ni inlägget om vilka jag köpte. Första intrycket av dem är WOW! De är härligt mjuka och lite smöriga och har jättebra pigment. Det går superlätt att sudda dem och de sitter helt ok med Urban Decays Primer Potion. När man tänker på att de dessutom är superbudget så måste jag säga att jag är otroligt nöjd. Köp säger jag bara!
Nyanserna jag använde var Regalia Purple och Flesh Tone. Jag håller dessutom på att testa en minivariant av Lancôme-mascaran Hypnôse. Är inte jätteförtjust i den spretiga borsten för det blir lätt kladd utanför, men den ger helt ok volym och sitter rätt bra. Tror inte jag köper den i fullstorlek.

4 kommentarer:

Lotta L sa...

Jättesnyggt! Vilken härlig färg! Bra veta hur dom är.

Ninni sa...

Superfynd skulle jag säga.

Kerstin sa...

Fint! Jag tycker att blått är så himla fint till dina ögon!

Ninni sa...

Tack Kerstin! :-)