tisdag 14 januari 2014

Elemis Sp@home

Jodå, jag lever faktiskt även om bloggandet gått trögt på sistone, men det känns som om jag snart är på gång igen för jag har massor att visa er i form av nagellack, smink, hudvård, hårvård och kroppsprodukter så vänta bara! Det kliar i fingrarna nu efter att få skriva och jag har bl a flera recensioner att bjuda på. 
Idag tänkte jag visa er den här pumptvålen som just nu bor på handfatet i vårt badrum. Den kommer från Elemis spa-serie sp@home. Jag har duschkräm i samma serie och jag tror faktiskt att innehållet är detsamma fast duschkrämen kommer i en tub. De doftar lite åt det maskulina hållet, jag tycker de doftar rätt så gott, men det är inte min favoritdoft. Däremot känns det som kvalitetsprodukter och jag tycker inte jag blir nämnvärt torr av dem även om jag alltid är noga med att smörja både händer och kropp varje dag.
När jag ändå var inne i badrummet så passade jag på att fota lite smink också, här har jag sotat till det med min palett från Frontcover. Jag och sambon skulle ut och ta en bit mat på restaurang den kvällen nämligen. Det är sånt jag hållit på med i bloggpausen nämligen. Livskvalitet.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Så fin du är! Snyggt sotat. Låter härligt med restaurangbesök! Livskvalité är viktigt!

Ninni sa...

Tack, ja det ska va gött å leva....