tisdag 21 januari 2014

Nyhet - L'Occitane Shea fabulous oil

Underbara märket L'Occitane kommer nu med en olja för händer, hud och hår. Oljan tillhör shea-serien. Jag är fullkomligt tokig i handkrämen från serien (den klassiska) och därför blir jag mycket nyfiken på denna. Mycket smart att den kommer i sprayflaska. Den innehåller oljor från två olika plantor från Afrika - baobab och dadelpalm. Det står inte att den innehåller sheasmör, men det tar jag för givet. En flaska om 100 ml kostar 260:- och ni hittar den bl a här.

5 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag har fortfarande inte testat deras handcremer. Oljan verkar bra!

Ninni sa...

Köp originalet av handkrämen, den är ljuvlig!

Kerstin sa...

Denna blir jag också nyfiken på!

Camilla sa...

Jag gillar handcremen. Och här finns en lista på ingredienser

http://www.loccitane.com.my/shea-fabulous-oil,42,1,39809,510599.htm

Ninni sa...

Tack! :-)