torsdag 23 januari 2014

Kroppsprodukter från No7

No7 är ett märke som jag tycker har bra grejor och jag har provat lite allt möjligt därifrån vad gäller smink och hudvård. Nu kommer de med en serie nya kroppsprodukter. 
Cocooning Body balm ska vara snabbabsorberande och innehålla bl a shea- och kokossmör (sheasmör är min favvo-ingrediens). Kostar 195:-. Cocooning är just vad jag vill syssla med den här kalla perioden...
Pampering Dry Oil Spray ska vara en fuktboost för kroppen. Doften är vanilj och vita blommor och mandelolja och vitamin E. Den måste jag bara nosa på när jag kommer till ett apotek som säljer märket. Kostar 145:-.
Cleansin Body Polish, ska vara en mild peelingkräm för hela kroppen. Jag har faktiskt upptäckt att min hud tar upp krämerna bättre om jag skrubbat lite i duschen först så jag använder peeling allt oftare. Denna kostar 135:-.

Är det några av produkterna som lockar er? Jag kan lätt tänka mig alla tre!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag har också "upptäckt" skrubbar igen, är ganska dålig på att använda det. Ibland använder jag en sån där nylonboll, men det blir ju bättre riv med skrubb. Hittade en gammal från Oriflame här hemma, "Milk & Honey", den luktar jättegott och det kändes jättebra! Så jag kommer snart att köpa en ny.
Kroppsvård från No7 har jag faktiskt inte testat, vi får se vad det blir!

Ninni sa...

Åh, den serien har jag testat några produkter ifrån o gillade skarpt!