söndag 19 januari 2014

Order från Coastal Scents

Idag har jag något kul att visa er! Min stora order från Coastalscents dök nämligen upp häromdagen. Eftersom det var rea på hela sortimentet samt att produkterna inte ens från början är dyra så köpte jag lite allt möjligt. Det ska bli superkul att testa allt och se om kvaliteten är något att ha.
Rouge kan man aldrig få för många av, de piggar verkligen upp mitt vinterbleka ansikte. 
Nyansen jag valde heter Beautiful och det kan man ju hoppas på att bli. Rouget verkar väldigt pigmenterat så jag får nog ta det lite försiktigt med borsten. De här rougen finns i 18 nyanser, bra där!
Och så en swatch såklart, gillar ni nyansen? Kanske att den passar mig lite bättre i vår när jag fått lite färg. Jag får testa.
Sen köpte jag fyra stycken läppcerat för det är jag ju storkonsument av. Jag köpte alla varianter de hade för jag tyckte det var lika bra. Jag menar de kostade fyra kronor/st på rean så det var inget att fundera över.
 Ett läppglans i vardagsdiskret nyans fick också hänga med. Detta heter Let's Go.
Glosset har en vanlig skumgummiapplikator och hylsan känns faktiskt kvalitativ för det låga priset Kostade ca 16:50, som hittat!
 Gillar skira gloss som man kan måla på utan spegel. Perfekt för handväskan.
Sen börjar min skunkborste från MAC att släppa lite hår så jag slog till på en sån också. Jag vet inte direkt om denna kan mäta sig med MAC's borstar, men för 30:- så känns den verkligen helt ok. Jag brukar lägga puder med skunkborste för att få ett skirt resultat men en sån här kan användas för flytande foundation eller rouge eller vad man vill egentligen.
En liten närbild.

Jag köpte även en hel del ögonskuggor och concealers, men de ska få ett eget inlägg för det tycker jag de förtjänar, ni kommer att förstå det när ni ser dem. Frakten jag betalade för allting gick på ca 120:-, kanske lite dyrt kan man tycka men om man slår ut den per produkt så blir den 6,30/produkt. Så det var faktiskt inte så farligt. Häng med imorgon så får ni se resten av ordern!

6 kommentarer:

Lotta L sa...

Vilka fina fynd! Rouget ser jättefint ut! En fin färg som jag tror blir perfekt på dig, även nu i vintertid. Och läppglanset är ju en Ninni färg! Snyggt!
Ser med spänning fram mot det andra du ska visa!

Minerva sa...

Gud vad snygga grejer!Måste gå in där o. kolla! Har annars blivit helt insnöad på koreanskt smink och hudvård på ebay, otroligt prisvärt! Mycket av det som bara ska vara smink, som foudations, concealers och lystergivande produkter är enormt sköna och fuktgivande också!Priserna är låga,nästan alltid är det fraktfritt dessutom.

Evelinas blogg sa...

Yeah!!!

Ninni sa...

Lotta, ja vänta bara tills ikväll, då blir det mer grejor! :-)

Minerva, håller med dig, koreanska grejor är urspännande! Har lite sånt på gång framöver att visa på den fronten.

Evelina, japp yeah! :-)

Anonym sa...

Körsbärscerat gillar jag, och den teal-färgade skuggan. Carin-färg!

Ninni sa...

Gillar samma! :-)