lördag 18 januari 2014

Crabtree & Evelyn - Tarocco Orange

Minns ni att jag köpte ett test-kit för ett tag sedan med produkter från Crabtree & Evelyns serie Tarocco Orange? Jag kom att älska doften på dessa och därför passade jag på när Feelunique hade rea på märket för jag ville inte vara utan de underbara produkterna. Jag köpte en förpackning med duschgel, bodylotion och handkräm i fullstorlek. Crabtree & Evelyn har nog de finaste förpackningar jag nånsin sett. Kolla bara den fina lådan som anlände! Den kan man ju bara inte kasta utan den ska jag ha och förvara saker i, en fin inredningsdetalj.
Jag gillar också att bodylotionen kommer i en pumpflaska. Jag köpte lite fler produkter på en gång och åkte såklart på tull (179:- inkl postens avgifter). Feelunique ersätter utan vidare detta och man får pengarna tillbaka snabbt som attan om man mailar dem sitt ordernummer och en kopia på kvittot från posten. De är verkligen fantastiska! De har t o m ett formulär på sin hemsida som man kan fylla i för detta, dock funkade det inte med den pdf-fil av kvittot som jag hade så jag mailade istället. Det gick lika bra det.

Det här kitet kostar £28 på Feeluniques hemsida. Jag betalade dock bara £26,25 eftersom det var rea. Frakten är gratis på alla ordrar över £10.


4 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag kommer ihåg att du berättade om det, låter som att det luktar gott och jag blir nyfiken på produkterna. Retfullt med tullen, men skönt att det löste sig.
Paketet är fint, men jag kan inte låta bli att lägga märke till och beundra ditt fönster! Det ser väldigt fint ut, och du har sådana härliga breda fönsterkarmar! Skulle så gärna vilja ha det, jag har inga alls!

Ninni sa...

Vi bor i en lägenhet från förra sekelskiftet, jättemysig så vi trivs finemang även om jag skulle önska mer yta... sen önskar jag även att jag var duktigare på det där med inredning. Måste skärpa mig där. :-)

Anonym sa...

Inredning och smink hänger ihop, man vill ha det vackert! Kram C

Ninni sa...

Fast du är bättre på inredning - du är mer intresserad.