onsdag 18 juni 2014

Bobbi Brown - Passion fruit

Ibland tror jag att jag har hjärnsläpp. Det här läppstiftet hamnade i min ägo på Bobbi Browns presentation av disken på Åhléns City i Göteborg. Jag öppnade hylsan samma dag och konstaterade att det var orange och inget för mig så det åkte in i ett skåp. 
Jag tog sedan fram stiftet av en slump häromdagen och förstod ingenting. Kan ett läppstift ändra färg? Det är ju inte orange - det är ju ursnyggt rosa!
Stiftet ingår i serien Sheer lip color och vi första påstrykningen så var det kärlek. Det känns som ett läppcerat och jag älskar den skira glansiga formulan. Precis min grej!
 Stiftet kommer i en slimmad svart hylsa som känns tung i handen, det känns att detta är bra kvalitet.
Jag skulle nog faktiskt vilja kalla denna nyans den perfekta rosa och det kommer att bli flitigt använt, kan även tänka mig fler av dessa. Tyvärr tror jag att de kostar en rejäl slant, jag köpte ju ett läppglans från märket i vintras och det sved i plånboken, men det blev flitigt använt och jag älskade det tills det tog slut. Hon kan läppgojs den där Bobbi.

3 kommentarer:

Lotta L sa...

Jättesnyggt!

Ninni sa...

Ja, visst är det! Och så skönt på läpparna!

Unknown sa...

Vad heter färgens nyans du har?