fredag 13 juni 2014

Clinique-nyheter Chubby Sticks

Minns ni att jag berättade om Cliniques nya nyanser av Chubby Sticks? Inlägget finner ni här. Nu har jag fått hem en för ögonen och en för läpparna från nyheterna så jag kan visa er på riktigt! Jag fick Chubby Sticks för ögonen i nyansen Two ton teal och Chubby Sticks för läpparna i Jumbo Jasmine.
Såhär ser de ut i stiften.  
Och så en swatch på handen. Jag ska snart visa er hur de ser ut applicerade. Mitt första intryck är att Two ton teal (ögonpennan) är lite för skir och något svår att få jämn men att nyansen är helt underbar så det kan vara värt det ändå!

Jumbo Jasmine för läpparna kommer att få en stadig plats i min handväska för jag älskar den redan. När jag såg pressutskicket så trodde jag att den skulle vara lite för mörk för mig och mitt val hade nog fallit på Supreme Sorbet istället, men ni ska få se Jumbo Jasmine på snart! Wow vad fin den är och dessutom är ju de här stiften ursköna på läpparna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr funkar inte läppennan på mig. Jag fick ju en på NK (när vi åt på woken sen) och den hamnar utanför läpparna, kletar av sig/Carin

Lotta L sa...

Dom ser jättefina ut!

Ninni sa...

Skumt, de som är så bra...

Åsa sa...

Bägge två ser jättefina ut! Jag får nog ta mig en titt på dem.