torsdag 5 juni 2014

Nya stylingprodukter från Waterclouds

Kolla här vad som kom med posten* igår! Lite nya grejor från ett av mina favoritmärken Waterclouds!

Volume Ocean Mist (125:-/150 ml), är en spray med saltvattenkänsla som ska ge stöd struktur och hållbar volym. Innehåller mineraler från golfströmmen och ska vårda och stärka håret.

Volume Hairmousse 146:-/250 ml), ska ge volym och stadga och innehåller UV-skydd.

Fixing Hairspray (146:-/250 ml) lättviktig spray som ska ge hållbarhet styrka och glans. Ska vara lätt att borsta ur och innehåller UV-skydd.

Waterclouds produkter finns ni på olika hårsalonger runt om i landet. Jag vet t ex att märket finns på Salong Infinum som ligger vid Lilla Bommen i Göteborg.

 *när paketet anlände så var det skadat av posten. Någon hade förmodligen skickat en flaska Donna Karans Be Delicious-parfym som hade läckt ut över två paket som jag hämtade samtidigt, båda paketenen var helt dränkta i parfym. Mousseförpackningen hade fått sig en törn så locket hade åkt av och flaskan var nästan tom. Kan dock vara moussen som doftade för jag tror den doftar äpple, men är inte säker förrän jag testat produkterna ordentligt. Tycker Posten gör fler och fler tabbar och så har de mage att höja priserna. Inte nöjd!

1 kommentar:

Minerva sa...

Usch va träligt! Men ser fram emot recensioner, alltid på jakt efter perfekta hårgrejer.