söndag 22 juni 2014

Massa etiketter!

Jag gjorde ett klipp på eBay häromveckan. Klickade hem tio förpackningar med mina favvo-etiketter från Sally Hansen till superpris. Alla mönster är kanske inte favoriter, men de jag inte gillar får åka upp på Tradera så det gör ju inget. Säljaren på eBay heter Helvic55 och det tog ca två veckor innan paketet dök upp härhemma, vad jag förstår så kom dessa från Kanada. De jag är minst sugen på är nog de fyra till höger längst ned. Hojta om ni är intresserade.

4 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag har fortfarande inte provat. Har kommit in i en tråkig period med naglarna, eller överhuvudtaget känns det som. Orkar inte hålla på med dom. Slarvar med olja och annan omskötsel, vilket tyvärr syns.
Måste vara kul att ha lite att välja mellan nu!

Ninni sa...

Jag vet, det är jobbigt ibland att underhålla naglarna...

Karin sa...

Jag vill gärna testa den längst ner till höger med "tatuerings"-motivet! :D /El Mika-Ka

Ninni sa...

Dra iväg ett mail med din adress Ka så fixar jag det i nästa vecka. Är bortrest denna veckan.