fredag 27 juni 2014

Tio tomma

Tog en titt i min tio-tomma-låda och såg att där låg 20 olika produkter, så ni får stå ut med två av dessa inlägg i rad. Jag sprider ut dem över två dagar eftersom jag är bortres ti några dagar och därmed har tidsinställt inläggen åt er nästan hela denna vecka. Här kommer de första tio tomma och jag börjar med lippiesar:

  • Miss Sporty Dr Balm, är mer som ett ljus rosa läppstift. Avskyr det! Det luktar/smakar äckligt och är inte skönt på läpparna så efter ett par användningar gav jag upp. Tur det var en budgetprodukt, tror jag köpte detta i London på Superdrug. Undvik!
  • Sierra Bees Organic Tamanu & tea tree lip balm, trots att jag inte gillade doften på detta så var det rätt skönt på läpparna och jag har nästan gjort slut på det, haft det på skrivbordet på jobbet. Duktigt av mig, men nu åker det i sopen. Gillar vaniljvarianten mer på dessa. Köpt på iHerb.
  • Coastal Scents Lip Affection Lip balm Vanilla vibe. Jag brukar gilla vaniljsmak/doft, men detta blev ingen favorit för det var något märkligt över doften. Ändå gjorde jag nästan slut även på detta stift. Bra att det hade spf15 och för er som är intresserade så är det petroleum-fritt. Har fler av dessa i andra dofter. 
  • Crazy rumours Gumball lip balm, inte heller detta blev någon favorit, det doftar Yellow label te och inte tuggummiboll. Även detta lyckades jag nästan göra slut på innan jag tröttnade för alla läppbalm från Crazy rumours är jättesköna på läpparna så jag stod ut eftersom doften inte var så stark. Men jag väljer en annan doft nästa gång, gillar bättre deras olika kaffe-smaker på läppbalsam, de är goa! Detta köpte jag på iHerb. 
  • No7 High Shine lipgloss spf15 i nyansen Whisper. Gillar detta! Det smakar lite sött och känns skönt på läpparna, men nu är det nästan slut och eftersom jag haft det så länge så känns det lite sunkigt så det åker ut. 

Fem prover på franska apoteksprodukter. Inget fel på någon av dessa, det är supersköna produkter allihop. Favoriten av dessa är den till vänster som heter Gentle purifying scrub och kommer från Avéne. Kan tänka mig att köpa den i fullstorlek, men just nu har jag flera ansiktspeelingar som väntar på att bli använda så ett köpa av denna får vänta.

Inga kommentarer: