onsdag 4 juni 2014

Recension - Redken Diamond Oil shampoo och balsam

Just nu testar jag ju Panthenes hårprodukter, men innan jag gjorde det så stod de här två flaskorna i duschen. Redken gör mig sällan besviken och dessa är inget undantag. Bra grejor på alla sätt. De är dryga, doftar gott, gör håret lättkammat och är allmänt trevliga. Dock kan jag inte säga att de gjorde mycket mot frisset i mitt hår, men det är svårt att rå på utan att använda styling produkter och annat. Jag kommer att återgå till dessa så småningom, för flaskorna är inte slut. Jag var bara så nyfiken på Panthene-serien och jag kommer att rapportera där snart också när jag vet vad jag tycker, får testa några veckor först bara.

Ninni ger helt enkelt betyget: 4,5 (och jag vet inte ens riktigt varför de inte får en femma så det så)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Låter inte dumt alls!

Kerstin sa...

Låter inte dumt alls!