söndag 3 juli 2011

Dove Summer Glow

Just det, glömde att visa denna som jag också köpte i Kista Centrum när jag var där med min mamma häromsistens. Den här har jag haft förut, fast de har förnyat förpackningen. Det är en gradvis brun-utan-sol för kroppen. Fördelen med att den är gradvis är ju att resultatet inte blir så starkt varje gång. Men jag har ändå lyckats få lite smårandiga ben, men bättre det än kritvita spiror. Den doftar jättegott precis efter applicering, men sen så kommer tyvärr bus-lukten fram efter ett tag. Jag nöjer mig därför med att använda denna på benen för de sitter ju ändå rätt långt från näsan. Jag köpte min flaska på Åhléns för ynka 30:- för de hade erbjudande men jag tror den kostar kring en femtiolapp i vanliga fall.

1 kommentar:

Fabiana - mode och smink sa...

Köpte också den där härom dagen. Den förfärliga BUS-doften blir man nog aldrig av med! Den som lyckas uppfinna en doftfri är väl värd ett nobelpris i kemi. :-)