torsdag 7 juli 2011

L'Oreal Hip Color Presso

När man inte orkar sminka sig i värmen så kan man ju alltid visa läppglans istället! Det här glosset köpte jag i New York i höstas men jag har snålat lite och sparat det för jag ville ju inte öppna alla fynden på en gång. Så det hamnade i mitt lilla "gloss-förråd". Nu bestämde jag mig för att det skulle få bo i handväskan. Färgen - eller rättare sagt färgerna - heter Trendy.
Man kan välja om man vill blanda färgerna eller bara använda den ena genom att trycka på tuberna.
Det är jätteskönt på läpparna och doftar lite fruktigt med dragning åt vanilj. Jag gillar det supermycket! Vill inte visa på läpparna idag för jag har en liten trist finne precis brevid munnen. Minns inte vad jag gav för det, men tror det låg nånstans i mellanprisklassen, kanske 7-8 dollar eller så.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken kul förpackning!

Ninni sa...

Ja, visst är den! Och jag faller ju alltid för sånt du vet...hihi.

Emma sa...

Fräckt med två färger i ett, behändligt. Ser fint ut!