torsdag 14 juli 2011

Testat Clarity

Egentligen var jag lite för lat för att sminka mig idag, men när det började regna ute så fick jag inte nån större lust att hitta på något annat så jag hamnade framför badrumsspegeln för att leka lite med min nya skugga som jag köpte igår.
Clarity är ursvår att fånga, det är ju skimret som är det läckra med denna skugga, men jag lyckades inte få fram det på bilderna. Kanske går det lättare någon dag när det är solsken.
Jag har bara lagt den vita Hightechlightern från MUS som grund och har inte använt någon annan skugga än Clarity. Jag lade bara lite vanligt puder omkring för att borsta bort nedfallet.
 Här ovan syns skimret iaf lite...
 Jag blir sugen på solvarma klipphällar ute i skärgården när jag tittar på den fina skuggan.

11 kommentarer:

Kerstin sa...

Helt fantastiskt fint! Du har så vackra ögon!

Ninni sa...

Nämen jösses vad gulligt skrivet! Tack! :-)

Josephine sa...

Superfint! :)

Honi sa...

Gud vilken fin färg! :) Jättefint!

Ninni sa...

Åh, tackar!

Sminkhörnan sa...

Mycket snygg färg, och i pannan är skuggan nästan ännu vackrare!!! Bra köp.

SminkJante sa...

Det här var jädrigt snyggt!

Kajalpennan sa...

Väldigt fint. Skuggan var ju ursnygg i förpackningen med

Ninni sa...

Oj, ni är så himla gulliga - tack!

Madde sa...

Den var ju oxå fin =)blev tvungen att välja vilka jag absolut ville ha och då högst 3 st. Gillar mönstren i skuggorna.

Ninni sa...

Ja, man kan inte se sig mätt på dem!