onsdag 13 juli 2011

Inte kokett...

Jag är inte särskilt kokett. Jag gillar ju att vara snygg såklart, men jag har inga problem med att gå ut osminkad och jag är ofta ganska rufsig i håret. Kunde såklart inte låta bli att testa min nya ögonskugga (se föregående inlägg) på lite olika underlag framför spegeln i badrummet. Det resulterade i att jag är helt olika sminkad på höger och vänster öga. Men äh - tänkte jag, jag ska ju bara gå till mataffären. Såklart stötte jag på min granne, fick ju snabbt förklara att jag bara testat lite för jag såg lite suspekt ut. Hon tyckte att det var finast på det ögat jag hade använt min hightechlighter så imorgon får ni nog se skuggan med den som grund - lika på båda ögonen, hihi.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller på och provar olika primers, återkommer med rapport! C.

Ninni sa...

Strålande! Ska bli kul att höra ditt utlåtande sen!

Wysteriia sa...

Svar: Ja den som ändå hade semester o se framemot :P Jag tog dessutom precis på mig att jobba i helgen ;S Jag som sett framemot att vara ledig..men en på jobbet som blev sjukskriven idag och inte så många mer än mig som inte är på semester som kan med brödavdelningen så kunde inte direkt säga nej heller :/

Carina (TotalBeauty) sa...

Hihi har haft på mig olika maskaror och ögonskuggor, och sedan glömt bort det och kilat ner till affären.

Ninni sa...

Skönt att det finns fler likasinnade!