lördag 2 juli 2011

Färgglada inköp till minipris

Jag såg att Fröken Rosa hade köpt ett par så fina ballerinor. Det inspirerade mig till att visa mina inköp jag gjorde idag.På Stadium har de just nu 25% på ett hel köp för klubbmedlemmar om man uppger koden SOMMAR25 när man handlar (tror det gäller både butik och webshop, jag handlade i butik). Rabatten gäller även på rean. Hittade dessa godbitar! Två par skor från Adidas och Nike och även ett trepack Adidas-strumpor kostade mig endast 733:- allt som allt. Visst var det jättefyndigt? Jag behövde ett par nya löpardojor så nu kunde jag slänga mina gamla sunkiga.
 Älskar färgerna, man blir ju glad av sånt!
För att visa lite extra färg så får ni även se min fina klocka som jag köpte på Ur&Penn häromdagen för en tvåhundring, de hade halva priset på alla klockor. Somrigt!

Egentligen har jag fått den av min sambo i födelsedagspresent för jag fick en annan vit liknande klocka av honom när jag fyllde år i april. Men det första exemplaret gick sönder så jag bytte mot en ny och det andra gick också sönder så då tog jag pengarna tillbaka och köpte denna istället. Den trasiga klockan kom från Warp som är Stadiums egna märke så den kanske ni ska passa er för att köpa...

6 kommentarer:

sublimt sa...

Supersomrigt! Jag känner mig själv för obekväm med handledsklocka, men den här var riktigt riktigt fin!:)

Honi sa...

Ohh det var verkligen jättefyndigt! Jag borde också fynda skor, har verkligen behov av ett par nya snygga sneakers :) Superpepp på Nike Free men dom är dyra, fy!

Ninni sa...

Jamen kolla in Stadium just nu, man kan verkligen fynda. Båda mina par skor var först på rea och sen var det ju ytterligare hela 25%! Bara Adidas-sneakerserna hade normalpris på 599:-.

Des sa...

Vilket superfynd!

schmut sa...

Snygga löparskor. Annars brukar allting vara tråkvitt vilket övergår i tråkgrått efter några rundor

Ninni sa...

Haha, helt rätt, så är det!