fredag 15 juli 2011

Lite småtips för er som vill webshoppa...

e.l.f har just nu gratis frakt när ni anger koden GOODIESEU gäller till den 17 juli.

Om man prenumererar på Amelia så får man just nu med en fin lila klocka, en kroppspeeling och en kroppskräm i burk samt ett doftljus från Oriflames serie Milk&Honey. Erbjudandet finns med lite olika antal nummer för en struntsumma. Jag har en handlotion från Oriflame-serien och den doftar ljuvligt! Billigaste erbjudandesorten kostar bara 79:- + porto. Ett av de bättre erbjudandena just nu tycker jag! Vågar inte riktigt köpa detta för jag är rädd att fakturan kommer när jag är bortrest... suck. Dumt att man inte kan betala med sitt kort direkt på sidan.

6 nummer av Sofis Mode och ett hudvårdskit från Murad för 119:- + porto. Detta hoppade jag på!

Hos Feelunique får man just nu en bodyscrubb (75 ml) och en bodylotion (100 ml) när man köper två produkter från Clarins. Och jag kan nästan lova att deras priser på detta märke ligger lägst på webshops-marknaden när det gäller att leverera till Sverige. Gratis frakt har de också. De har även andra erbjudanden så surfa in på sidan och titta under "Special Offers".

Tidningskungen har de alltid roliga prenumerationserbjudanden, där finns bl a ett erbjudande med tidningen Chic och ett kit från Clarins just nu. Jag tittar ofta där för jag gillar sånt.

Någon som har fler bra tips?

7 kommentarer:

Carro sa...

Tack för tipset om Clarins på Feelunique! Gillar deras Skin illusion foundation så nu kommer jag köpa den på Feelunique hädanefter :)

Ninni sa...

Vad bra! :-)

Carina (TotalBeauty) sa...

Måste definitivt kila in på Feelunique, har ännu inte tagit mig tid att surfa runt där ännu.

Gillar dina tips :) Speciellt om Amelia och Feelunique.

Ninni sa...

Bra, ska se om jag kan göra en vana av att lägga in lite tips. Jag stöter ju på en hel del i mitt surfande, hihi.

Evelinas blogg sa...

Kolla in rean på Pashion, de har paletten Leopard Love som jag har för mig att du suktat efter för 90 spänn!!! :) Jag shoppade såklart! ;)

kerstin sa...

Jag sitter tyvärr inte inne på några tips just nu, men jag har också hoppat på Murad-kittet. Ska bli spännande att testa.

Ninni sa...

Evelina, nej den är jag inte så sugen på... fin men inte riktigt min stil med djurmönster, hihi. Tack ändå!

Kerstin, vi älskar ju sånna där småkit ju!