måndag 11 juli 2011

Favoritremovern i ny flaska

Det händer inte så mycket i bloggen just nu, tror minsann jag är lite trött nu inför semestern och då har jag nästan två veckor kvar att jobba innan vi åker till härliga Spanien för fyra veckors sol och bad. Nåja, jag ville bara visa att min favorit-nagellacksremover Cien från Lidl har ny förpackning. Det är nån sorts pumpflaska där man sätter bomullsrondellen ovanpå och trycker. Jag har inte testat ännu, men om förpackningen är dålig så kan man alltid skruva av locket och hälla över i den gamla flaskan. Tyvärr har de nog höjt priset också för jag tror jag gav ca 17:- för den, fast den är fortfarande superbillig. Nu fanns det en blå variant också med aceton. Denna är acetonfri, vilket jag tror är bättre för naglarna.

10 kommentarer:

Josephine sa...

Vad kul med en ny pumpfunktion, min absoluta favoritremover! :)

Ninni sa...

Japp, den är fabulös! :-)

Caroline sa...

Hoppas nu bara att de inte ändrat själva innehållet också!

SminkJante sa...

Det ser ut att vara i en sådan flaska som de använder på nagelsalonger. Är det en sådan är den superbra. Removern räcker mycket längre.

Johanna sa...

Tycker också den funkar utmärkt men jag kan inte med den starka lukten som hänger kvar alldeles för länge. Jag använder depend supersnabb som visserligen är dyrare men mkt mildare för nosen...;)

Ninni sa...

Nä, det har jag inte tänkt på - att de kanske gjort om innehållet. Jag tycker inte doften stör mig på den gamla. Det stod dock något om doften på den blå att den skulle dofta gott eller något om jag nu minns rätt.

Emma P sa...

Jag har haft denna, men bytte till en fran Sally Hansen som jag tyckte var ännu bättre. Dock hittade jag inte min favorit sist och fick därför köpa en kass från Clinique. Funderar på att återgå till denna. Den nya flaskan var ju lite sötare dessutom.

Ninni sa...

Åh,Sally Hansens har jag inte testat.

HippiSara sa...

favoritremovern för mig också just nu! :)

Des sa...

Gillar nya flaskan! Ska köpa på mig ett par nästa gång jag är på Lidl.