fredag 22 juli 2011

Min önskelista just nu mm

Egentligen behöver jag absolut ingenting just nu i skönhetsväg. Förråden är fulla av allt möjligt härligt. Men önska kan man ju alltid och jag har uppdaterat min önskelista i högermarginalen, det är bara rena lyxgrejor i listan just nu och inte sånna där basic-grejor som ansiktstvätt och sånt. Ska spana in några av grejorna på flygplatsen nästa vecka (Estee Lauder och Lancome), men troligen köper jag inget av det. Här är två av grejorna jag tycker ser finfina ut.




När jag nu packar till Spanien så kommer jag att ta med mig mycket slattar och småförpackningar. Planen är att behöva ta med så lite som möjligt av det hem igen. Får se om det kanske blir någon bild på det jag lägger ner när jag packar på söndag. I packningen ligger också en del böcker och de tar jag inte heller med hem igen utan lämnar i huset därnere, hinner jag inte läsa dem denna sommaren så kan jag ju göra det nästa sommar. Det gör ju att jag har lite plats i resväskan på hemvägen för nya fynd!

Jag håller på att mata bloggen med tidsinställda inlägg så att ni har lite att läsa iaf i början av min semester, men jag kommer inte att kunna fylla den under hela tiden jag är borta så det kommer att bli lite dött ett tag sen. Har rätt dålig tillgång till dator när jag är borta, men det är väl så det ska vara.

Inga kommentarer: