torsdag 14 mars 2013

Blandade tips

Mitt köpstopp när det gäller skönhetsprodukter är fortfarande i högsta grad aktuellt. Men det hindrar ju inte att jag tipsar er andra om lite roliga erbjudanden?

Underbara shoppen Naturisimo skickar alltid med lite prover om man vill, de har både gratisprover och sådana som kostar en liten slant. Men just nu har de erbjudande att om man köper för över £10 så får man hela tio stycken prover på köpet om man anger koden PERFECT10 i kassan. Naturisimo har gratis frakt och man kan hitta massa roliga märken där såsom Weleda, Dr Hauschka, Eos m fl. De har även ett flertal GWP-er (gift with purchase) just nu så gå in på sidan och titta runt vetja! Jag har handlat från shoppen ett par gånger och det har funkat bra.

The Body Shops svenska hemsida har just nu köp tre betala för två på alla ansiktsprodukter. Om jag inte hade köpstopp så hade jag bl a slagit till på serumet från Nutriganics, det heter Drops of youth och har bara fått goda recensioner bland alla som provat vad jag kan se. Förr eller senare ska det bli mitt! Jag vet inte om erbjudandet även gäller i TBS butiker runt om i landet, nån av er som vet?

Cheapsmells har just nu March madness clearance sale, dvs mars-rea. Massor av produkter nedsatta till riktigt låga priser. De har även en hel del dofter till bra priser.

Shiseido-disken på Åhléns city i Göteborg verkar läggas ned, när jag gick förbi häromdagen hade de 50% på alla produkter. Jag vet dock inte hur mycket som finns kvar i nuläget eller om de tagit bort rean nu. Men om ni ändå har vägarna förbi så kolla det! Nån som vet vad det ska bli istället på den platsen? Jag hoppas på något nytt kul märke! Kanske Bobbi Brown?

Ett riktigt bra prenumerationserbjudande har Amelia just nu. Kolla här! Även Damernas Värld har ett som jag tycker är bra, det finner ni här.

Kicks har GWP-erbjudanden på bl a Lancôme, Elisabeth Arden, Too Faced och Nuxe just nu. Ja, de har många erbjudanden just nu får jag säga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommenterar aldrig nästan (dåligt jag vet) men jag älskar verkligen dessa inlägg med tips på bra shopping! Givetvis tycker jag om alla dina andra inlägg också :).

Mvh Jenny

Ninni sa...

Vad roligt! Nu blir jag glad! :-)

omygloss sa...

Ja, bobbi brown skulle ju komma under våren! Jag är sugen på att prova deras concealers och gel eyeliners.
Himla sugen precis som du på att prova drops of youth, inte sett en enda dålig recension!

Ninni sa...

Vi håller tummarna för Bobbi!