tisdag 12 mars 2013

Två goa läppcerat

Jag använder läppcerat sisådär 20 gånger om dagen. Har dem liggandes lite överallt i hemmet, i fickor och i handväskan. Just nu går dessa två cerat varma härhemma.

Det ena hänger på något sätt ihop med den där vitamindrycken som är så populär just nu, heter Vitamin Water. Jag har aldrig testat drycken för jag brukar inte köpa sånt, men ceratet är mycket trevlig. Doftar lite jordgubb. Vitaminschtick - det låter som om man fått lite för mycket alkohol i sig va? Kan inte låta bli att säga det högt - Vitaminschtick! Jag tror jag köpte mitt stift i LA, minns inte riktigt...

Det andra stiftet kommer från underbara Crazy Rumors och heter Candy Cane. Det doftar lite mint, ska väl likna polkagris kan jag tro. Det doftar dock inte så starkt. Det är härligt krämigt och gör verkligen susen på läpparna. Crazy Rumors produkter är veganvänliga och innehåller bara sånna där naturliga ämnen. Mitt stift är köpt hos iHerb, tror de är billigast där. Om ni vill shoppa där, och inte är kunder sedan tidigare, så använd gärna koden AVA087 så får jag lite bonus och ni får lite rabatt (minns inte riktigt hur mycket, men det ser ni när ni kommer till kassan).
Kolla vad mumsigt Vitaminschticket ser ut, lite sådär genomskinligt, bra med solskydd också.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Vitaminschticket ser ju alldeles NY-glammigt ut, påminner om allt vitaminwater jag hinkade i mig där ;)

Ninni sa...

Haha, gjorde du? Har aldrig schmakat, fniss.

Lotta L sa...

Det ser härligt läskande ut, det där schticket! Och bra med solskydd!
Jag är likadan med cerat, har dom överallt, sidan om sängen med. Vaknar jag på natten är jag där och smörjer igen...

Ninni sa...

Samma här, det måste vara ordentligt kladdigt annars får jag panik.

omygloss sa...

Hjälp vilket skönhetsshoppingsug jag fick nu! Hur går det med ditt sug?

Ninni sa...

Det går bra, jag är verkligen i rensartagen just nu, idag hade jag med mig saker som jag ska ge bort till kompisar. Rensar och städar för fullt. Sålt två jackor och ett par skor på Tradera också. Ska lägga in annonser på de saker som ingen av läsarna ville köpa fr blogförsäljningen när jag får tid. Är dessutom lite shoppingmättad efter Londonresan.