fredag 1 mars 2013

Escentuals årliga apoteksrea

Just nu kan ni köpa franska apoteksmärken till bra priser hos Escentual. De har rabatter på följande märken:

  • Vichy (30%)
  • Avéne (25%(
  • La Roche-Posay (30%)
  • A-Derma (25%)
  • Klorane (25%)
  • Caudalie (10%)
  • Nuxe (30%)
  • René Furterer (25%)
  • Pierre Fabre (25%)
Dessutom har de fått in det megahypade märket Bioderma i sitt sortiment. Mycket spännande! Men har jag köpstopp så har jag! Jag får vänta! Erkänn att jag är duktig nu va?

3 kommentarer:

Anonym sa...

har du beställt från sidan förut och tycker du att det är säkert? om du har beställt hur lång tid tog det innan du fick sakerna? :)

beautylana sa...

Herregud, sluta läsa alla nyhetsbrev! Det är inte för oss som försöker sluta köpa! Hihi, jag började att radera de flesta mejl, men kickar ändå igenom!

Ninni sa...

Jag har handlat fr Escentual flera gånger o det funkar jättebra, tar mellan en o två veckor att få paketen.
Beautylana, hihi det är ju min hobby!