fredag 1 mars 2013

Nyheter och erbjudanden

Som ni vet så har jag ju köpstopp pga min P50P (jodå, det ligger allt några grejor i tom-lådan redan). Men om jag inte hade det så kanske jag hade slagit till på någon av de här produkterna:
Clarins har, som alla andra märken, kommit ut med en BB-kräm nyligen. Jag har haft en färgad dagkräm från märket och även testat en och annan foundation som jag gillade mycket. Den här BB-krämen finns i tre färger och ni hittar den bl a på Eleven för 295:-. Eleven har dessutom ett necessärerbjudande på Clarins just nu där en 10 ml tub av denna ingår. Kolla bara vilka godbitar man får om man köper två Clarins-produkter:
Bara bra grejor tycker jag, även om necessären kanske inte var så snygg. Tycker de kunde skippa necessärerna ibland till förmån för en extra produkt för hur många sminkväskor behöver man? En snygg nyckelring hade inte varit dumt heller...



Det grekiska märket Korres kommer ut med nagellack. De finns i många färger och innehåller inte parabener, silikoner, mineraloljor och annat onödigt. Under mars månad så erbjuder Korres 25% på sina nya lack om man använder koden NAILS25 i kassan på webshoppen. Ordinarie pris på lacken är 125:-/st, det står dock inte hur stora flaskorna är. 

Inga kommentarer: