lördag 2 mars 2013

Marc Anthony - Macadamia Oil Treatment

Marc Anthony är ett hårvårdsmärke som jag inte testat tidigare. Därför blev jag glad när jag fick möjligheten att prova denna hårolja från märket.

Såhär beskrivs produkten:

Repairing Macadamia Oil Treatment
En ultralätt stylingolja för torrt hår. Den tränger snabbt in i håret och motverkar slitage och torrhet. 
Använd under stylingen eller som finishprodukt för ett starkare och friskare hår. Den ultralätta produkten hjälper till att vårda slitet hår, förebygger att håret går av och lägger sig som en skyddande barriär runt kluvna toppar. Macadamiaoljan tillför torrt hår fukt och ger det glans, medan bambuextraktet stärker svaga områden och jämnar till hårets skyddsbarriär så att håret blir slätare. Lämnar inga rester eller färgavlagringar. Används dagligen. 
Pris: 159kr för 50ml

Jag kommer att testa produkten under en period och återkommer sen med recension. Jag har nosat lite på innehållet och det doftar jättegott, lite tropiskt åt kokoshållet.

3 kommentarer:

Linda sa...

Alltid spännande med nya produkter :)

Ninni sa...

Ja och mitt hår mår bra av olja, det är så frissigt.

Kerstin sa...

Spännande!