onsdag 27 mars 2013

Wihooo!!!

När man har köpstopp så blir man liksom extra glad över att få vinna tävling! Titta bara vad jag vann hos fina Lipglossbitch häromdagen! Biobiljetterna gäller till nya svenska filmen Mördaren ljuger inte ensam, ska ta med min fina man på bio tror jag minsann! Det var inte igår som vi gick ensamma på bio, numera blir det mest animerade filmer med barnen. Det röda OPI-lacket har nog den mest perfekta röda nyansen nånsin, det  heter helt enkelt OPI Red. Blir perfekt nu i sommar. Jag har inte testat Start to finish så det blir också toppen! På tal om Lipglossbitch - henne träffade jag senast igår på ett mycket trevligt event som jag ska skriva mer om!

6 kommentarer:

EMMAWHO sa...

Åh vad kul! Grattis till vinsten :)

B R O W N S U G A R sa...

Sv: Ja gud de var så himla tråkigt (& pinsamt) att det blev som det blev. Men man kan inte alltid styra över kroppens påhitt!

Var sjukt kul att få ett ansikte på bloggen jag läser dagligen & jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen :) KRAM!

Kerstin sa...

Vad kul! Grattis!

Ninni sa...

Tack goa ni!

Lotta L sa...

Grattis till vinsten!
Boken har jag läst, är väldigt nyfiken på filmen!

Ninni sa...

Ja, jag med! Ska bli mysigt, ska se om jag kan boka en "hångelsoffa" längst bak i biosalongen till oss, hihi.