lördag 2 mars 2013

Nytt från LR!

Häromdagen träffade jag Linda som jobbar med det tyska märket LR. Vi har träffats tidigare en gång och haft tät kontakt efter det. Linda är otroligt driftig och jag har nog sällan träffat en mer energisk person. Så himla positiv, hon sprudlar verkligen. Jag tycker det är så kul att det finns tjejer som vågar starta eget! Lindas hemsida där ni hittar hela sortimentet, kan handla och även få kontakt med Linda för sminkträffar finner ni här. LR har produkter i olika prisklasser och det tycker jag är toppen!
Jag fick lite fler produkter från LR att prova:

  • Familjeduschkräm från Racine, nosat och den doftar gott!
  • Heidi Klums parfym Dreams doftprov, har tidigare testat hennes Me och den doftar ljuvligt! Den här är inte dum den heller, fast ganska stark så för mig blir detta en kvällsdoft. 
  • Ögonkräm från Aloe Vera-serien. Jag köpte nattkrämen i samma serie för ett tag sedan, ska testa båda de här produkterna samtidigt om ett tag. Har dock lite annat att prova först.
  • Läppstift från Colours. 

Jag är otroligt positivt överraskad av läppstiftet, suddig bild dock. Det känns som ett färgat läppbalsam. Jag har tidigare haft ett läppstift från E.L.F som kom från deras mineralserie. Det läppstiftet är nog det enda jag någonsin helt gjort slut på och detta känns precis lika skönt! Känner på mig att detta kommer att bli en favorit.
Ögonkrämen från Aloe Vera-serien kommer i en söt burk och jag gillar att den är försluten med folie för då vet man att ingen varit nere med fingrarna i den. Jag tror denna kan passa mig då aloe vera innehåller mycket fukt, jag kan ju inte ha feta ögonkrämer som jag tidigare berättat.

2 kommentarer:

Linda sa...

Spännande :) kul med lite prover :)

Ninni sa...

Ja, de grejor jag hittills provat har varit toppen och det menar jag.