måndag 25 mars 2013

Solskydd

Nån som har testat produkter från Bioderma? De är ruskigt populära, men har varit svåra för oss svenskar att få tag i. Sedan en tid tillbaka har Escentual tagit in Bioderma så nu kan vi få tag i produkterna. Dock saknar jag den där populära sminkborttagningen Créaline H2O i sortimentet, undrar om de tänker ta in den. Solskydd finns dock och jag blir ruskigt sugen på att prova den här flaskan till sommarens Spanienvistelse, den finns även i spf 50. Jag gillar icke-feta solskydd, avskyr när de lägger sig utanpå huden som ett fett lager i värmen.

4 kommentarer:

beautylana sa...

Crealine fanns förrut, kanske tog den slut... Bioderma är riktig skön, kan jag säga.

Nina sa...

Jo Crealine fanns förra veckan men var då slut och stod som noll i saldo, får man inte upp den alls? Var så sugen på att beställa den jag med.

Nina sa...

Jo Crealine fanns förra veckan men var då slut och stod som noll i saldo, får man inte upp den alls? Var så sugen på att beställa den jag med.

Ninni sa...

Men då kommer den nog in igen skulle jag gissa.