söndag 24 mars 2013

Sanex - Natur Protect Deo

Ni vet ju att jag älskar Sanex deos! Nu har jag nog faktiskt hittat min favorit ändå, den gröna miljövänliga varianten. Den innehåller varken aluminium, parabener eller alkohol och ändå funkar den utmärkt. Doften är så himla god och jag vill bara sticka näsan i armhålan, hihi. Förpackningarna på dessa är så praktiska eftersom kulan står nedåt så att man verkligen får ut det sista ur flaskan. Hittar ni dessa utomlands så köp - de är ju inte ens dyra.

Jag tänker köpa fler deos samt även duschkrämerna från märket i sommar när jag är i Spanien för de har jag inte provat. De är dock lite för stora och tunga att bära hem pga stora flaskor så jag får använda dem därnere. Vi har bokat flyget till Malaga nu, så härligt att ha det fixat! Det blir tidig semester i år pga att min sambo inte kan vara ledig i juli-augusti. Men det gör inget - bara vi kommer iväg och nu får vi tre härliga veckor. Saknar verkligen sol och värme för vi var ju i London på sportlovet så då blev det ingen värme direkt.

1 kommentar:

Beauty Secrets sa...

3 veckor i Spanien låter inte helt fel! :))
Vilken bra tips! Undrar vart jag kan hitta deon, den låter ju helt perfekt!
<3