lördag 10 maj 2014

Bath & Body Works

Ett märke som många gillar är Bath & Body Works. Produkterna går, mig veterligen, inte att få tag i här i Sverige om man inte handlar på eBay förstås. De har massa produkter för kroppen och även doftljus och sånt och de säljs i märkets egna butiker i USA. De är ofta rätt dyra, men har ofta erbjudanden såsom köp tre och få en gratis. Jag handlade inte så mycket för duschkrämer och sånt är ju så tungt att bära. Men några grejor åkte med iaf. Jag handlade i butiken som ligger på Park Avenue, men märket fanns även på outleten Jersey Gardens, dock till fullpriser vad jag kunde se.
Handsprit i olika dofter i små flaskor som är perfekt att ha i handväskan. Dessa rymmer 29 ml/st och man fick fem stycken för fem dollar. Dessa har jag provat tidigare, men inte i någon av dessa dofter.
Läppglansen från Co Bigelow har jag provat tidigare och de är ljuvliga! Dock sitter de inte så länge så man får kladda på ofta. Nu hade de köp två och få en gratis så jag köpte några som jag inte testat tidigare även om alla är mintiga. Jag älskar ju mintiga lippies!

Har ni testat Bath & Body Works produkter? Var de bra tycker ni? Min favoritserie var nog Sweet Pea, men den fanns inte i butikerna vad jag kunde se.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Tänk om dom hade funnits här med! Var så länge sedan jag var i USA så jag kommer inte ihåg specifikt vad jag gillade, bara att jag gillade butiken.

Ninni sa...

De är lite som The Body Shop med alla sina doftserier. Jag hade nog också handlat mer om de låg här för allt sånt där för kroppen är ju så tungt och jag är jädrigt snål med vikten när jag handlar i USA för jag vill ha så många olika saker som möjligt...