fredag 30 maj 2014

Sally Hansen - Empress-Ive

Nu ska ni få se något fint! Detta är Sally Hansens nageletiketter i Empress-Ive. Visst är de ursöta?
Appliceringen var som vanligt inget problem, jag börjar ju bli van och jag älskar att torktiden är noll minuter. På ovan bild har jag haft etiketterna i tre dagar inkluderat en firmafest där jag torkade av sisådär 30 bord och minst 60 stolar samt städade lokalen efteråt. Imponerande va?
Såhär ser förpackningen ut. Jag brukar köpa mina etiketter i USA eller på eBay. Tycker de är lite för dyra i svenska shoppar där de kostar kring 99:-/förpackning. Även om de sitter bra så räcker de ju bara till en applicering. Någon gång har jag fått dem att räcka till tånaglarna också då de är rätt stora samt att man får några extra i förpackningen.
Gillar dessa skarpt, tycker blått och vitt är så fräscht.

5 kommentarer:

Maja-Maria sa...

Riktigt fina!

Av vilken säljare brukar du köpa på e-bay?

Ninni sa...

Dessa köpte jag nog från shanewilso.

Lotta L sa...

Jättefina!

Kerstin sa...

Urfint! Och fint matchat :)

Karin sa...

Mycket snyggt! :D