fredag 9 maj 2014

Läppcerat från NY-shoppingen

Ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag är storförbrukare av läppcerat. Jag kan inte leva utan att ha mina läppar ordentligt inkladdade i läppcerat, något trevligt läppglans eller läppstift av fetare variant. Därför laddade jag upp ordentligt nu när jag var i NY för där finns ju så mycket kul!

Jag har tidigare haft en av Eos-bollarna och jag älskade det läppceratet! Därför passade jag på att köpa på mig några när jag var i NY, de är nämligen mycket mer prisvärda där. Vill ni hitta dem något billigare än på Kicks och Åhléns så finns de även hos Naturisimo som dessutom har gratis frakt och prover på köpet av annat smått och gott. Jag köpte även en hel del andra läppcerat, bl a två stycken Eos-kopior från Walgreens eget märke. En handkräm från Eos åkte också med då jag läste om dem hos Evelina, hade hoppats hitta fler varianter av den, men såg faktiskt bara den rosa varianten överallt så det blev bara en, men det gör inget för jag har så många andra handkrämer.

Babylips från Maybelline har nu lanserats i Sverige med buller och brak, de är inte så dyra i Sverige (39:-/st) så jag köpte bara ett sådant, fast i en variant som inte lanserats här hos oss. Blistex har jag haft flera stift från förut och jag passade på att köpa två varianter jag inte testat nu. Ja, där var några fler också, men ni får säkert se mer av dem framöver.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken imponerande skörd :)

Ninni sa...

Jamen de kommer att gå åt, jag lovar!

Lotta L sa...

Härlig hög med läppgojs! Ja det gäller att passa på! Sånt går ju alltid åt, jag är likadan, alltid något på läpparna.

Ninni sa...

Vi är läppmojs-systrar!

Lackert sa...

Hihi det var inte lite de :)

Evelinas blogg sa...

Åh, Sweet Mint och blåbär är mina favoriter! Just blåbär var tydligen hundjäkelns favvo också för den åt han upp snabbare än kvickt! :)