söndag 11 maj 2014

Fresh

Jag fortsätter att skriva om mina härliga inköp från NY, säg till om ni tröttnar! Denna gången är det dags för innehållet i den lilla påsen på bilden.
Fresh är ett märke som har egna butiker i USA (och säkert även i andra länder), de säljer bara sina egna produkter och fokuserar främst på hudvård. Men jag var mest fokuserad på de härliga färgade läppceraten. De är så jädrans härliga och doftar så gott! De är rätt dyra så jag kostade bara på mig ett, men en tvål fick också hänga med. Den doftar helt ljuvligt nämligen och den ska få bo bo ett tag i min underklädeslåda, jag brukar ha tvålar där ett tag innan jag använder dem för det doftar så gott när man öppnar dörren till garderoben då.
Jag hade lite tur förstår ni! När man handlar i en Fresh-butik så vill de gärna registrera kunderna. Eftersom jag nyligen fyllt år så fick jag ett litet kit med två av läppceraten i mindre format. Lycka! Helt klart värt att registrera sig när man får så fina presenter.
 Ja, de är inte så små faktiskt, jämför med det högra som är i fullstorlek!
Och inte nog med det, jag fick prover också! Ska bli kul att testa. Jag kommer t o m att återanvända påsen för den är perfekt att ha lunchlådor i till jobbet. För jag kommer ju inte att ha råd att äta på lunchrestaurang på ett tag nu som ni förstår, haha!

4 kommentarer:

Minerva sa...

Vad härligt! Fortsätt att rapportera, det är jätteroligt och intressant!

Ninni sa...

Okidoki!

Lotta L sa...

Det är så kul att läsa om allting!

Ninni sa...

Bra, jag kör på.