lördag 10 maj 2014

Layla

Ni kan säkert förstå att jag har totalköpstopp just nu vad gäller skönhetsprodukter efter min NY-resa. Det känns redan jobbigt och då har det bara gått en vecka sen min resa. Det är nämligen så att Eleven nu lanserar nagellacksmärket Layla. Har ni hört talas om dem? De har de glansigaste spegel-lack man kan tänka sig. Nu hittar jag inte inlägget, men jag såg häromveckan att Linda Hallberg hade provat dessa och jösses! Vill ha helt enkelt. Är ni sugna så har Eleven ju just nu två lack från märket för 199:-. Kolla här så får ni se. Jag hade nog haft jättesvårt att välja nyans för jag vill ha alla...  googla på Layla och swatches så får ni se!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Fina!!! Tycker Cookie